ثبت آگهی ویژه رایگان
ثبت آگهی ویژه رایگان

نحوه نوشتن متن آگهی تاثیر گذار و جذاب

سلام در این پست از سایت آگهی ویژه میخواییم در مورد اینکه چطوری متنی برای آگهی های خودمون بنویسیم که هم بتونیم ورودی خوبی بدست بیاریم و چون هر چقدر ورودی خوبی برای آگهی های داشته باشید و کیفیت خوبی داشته باشه میتونید مشتریان زیادی رو به سمت کسب و کار خودتون جذب بکنید و بدون هزینه خاصی شما تونستید به راحتی به نتیجه خودتون برسید.

در ابتدا باید در نظر بگیرید این موارد به صورت پیشنهاد می باشد و گاها در رد یا تایید آگهی های ارسالی ملاگ قرار میگیرد.

اولین مورد برای داشتن آگهی جذاب تبلیغاتی داشتن

تصویر مناسب برای آگهی خودتان انتخاب نمایید

شما خودتان را جای مخاطبین قرار دهید اگر وارد صفحه ای شوید که به شما خدمات یا محصولی را ارائه میدهد ولی هیچ تصویری ازش درون صفحه نیست شما چی کار میکنید؟ بهش اعتماد میکنید؟ محتوای صفحه رو میخونید؟

اگر جواب قانع کننده ای برای خودتان نسبت به موردی که بدون تصویر باشد اگر پیدا کنید برایتان تبریک میگم چون شما بخش اول رو رد کردید و نظر اولیه مخاطبتان جذب شد.

انتخاب عنوان مناسب برای آگهی

عنوان جذاب و در برگیرنده کل کسب و کارتان بنویسید که نه زیاد طولانی و نه بی مفهوم باشد در همین حد که چی به چیه کافیه که وقتی خودتان هم میخونید جذبش بشید.

نوشتن متن مناسب و کافی برای آگهی

باید آگهی شما بعد از عکس و عنوان حتما متنی برای معرفی اینکه چی به چیه و اصلا قراره چی بشه بنویسید شابد بشه گفت اکثرا توی این مرحله دچار مشکل هستند و اگر کمی در این مورد خلاقیت به خرج بدید و محتوایی بنویسید که مخاطبتون رو جذب بکنه برگ برنده دست شماست و این شما هستید که به مخاطب میگید چی کار باید بکه تا به چیزی که میخواد برسه برای همین باید شما سعیتون بر این باشه که نیاز مخاطبتون رو در مرحله اول شناسایی کنید و بدونید برای چی باید به شما اهمیت بده و ازتون حرید با از خدماتتون استفاده بکنهو

در متن آگهی خودتون سعی کنید از کلمات کلیدی مرتبط به حوزه کاری خودتون با مترادف ها و مواردی از این قیبل استفاده کنید.

متن آگهی شما همچون قدرت گلوله های تنفگی هست که میتواند همه جا را تخریب بکند متن آگهی شما هم میتواند ذهن و رفتار مخاطبتان را مورد هدف قرار دهد که این می تواند باعث افزایش نرخ تبدیل آگهی های شما شود.

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *