ثبت آگهی ویژه رایگان
ثبت آگهی ویژه رایگان
ثبت آگهی ویژه رایگان

ثبت کسب و کار اینترنتی و فیزیکی در گوگل

ثبت کسب و کار در گوگل

چگونه مکان کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنیم؟

برای اضافه کردن آدرس شرکت خود، ابتدا باید نقشه گوگل را درون سایت خودتان با استفاده از یک API گوگل اضافه کنید. سپس با اکانت گوگل خود وارد سایت گوگل مپ شده و آدرس محل کسب و کار خود را برای ورود به گوگل بدهید.

ثبت مکان کسب و کار خود در گوگل چه مزیتی دارد؟

اصولا ثبت کسب و کار خود در گوگل موجب افزایش مخاطب، افزایش اعتماد مخاطبان وساده تر کردن دسترسی به محل شرکت با کمک نقشه محل می شود.

ثبت کسب و کار در گوگل مپ

آیا با توجه به تحریم ها میتوان مکان های ایرانی را در نقشه گوگل ثبت کرد یا خیر؟

بله مکان های ایرانی قابل ثبت هستند اما کسب وکارهای سیار که آدرس مشخصی ندارند قابل ثبت نیستند.

بعد از ثبت محل کسب وکار در گوگل مپ، چقدر طول میکشد آدرس در نقشه اسنپ، تپسی، بلد، و نشان نمایش داده شود؟

بعد از ثبت نهایی مکان کسب وکار در گوگل مپ، مکان شما به صورت خودکار وارد نقشه ویز میشود، باتوجه به پیگیری های انجام شده با شرکت های اسنپ و تپسی، این دو شرکت هر یک ماه و نیم یک بار نقشه خود را آپدیت می کنند بنابراین یک ماه و نیم بعد از ثبت مکان شما در نقشه گوگل، و به روزرسانی نقشه مکان یاب اسنپ و تپسی، آدرس محل کسب وکار شما در این دو نقشه نیز نمایش داده میشود.

نمایش مکان در نقشه نشان و بلد باتوجه به اینکه هر دو این اپلیکیشن ها بومی هستند امکان پذیر نیست و برای ثبت محل کسب وکارتان میتوانید با ما در تماس باشید.

ثبت کسب و کار اینترنتی در ایران

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی,تنها مرجع رسمی اعطای مجوز کسب و کارهای اینترنتی,نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی,ارائه دهنده مجوز شرکت های جابجائی مسفر آنلاین,صدور مجوز24 ساعته,ارائه خدمات به استارت آپ ها,ارائه مجوز به استارت آپ ها,بررسی شکایات از کسب و کارهای اینترنتی,شناسایی بررسی و پیگیری مشکلات کسب و کارهای اینترنتی,ارائه مجوز به سایر وب سایت های ارائه دهنده کالا و خدمات صنفی در کشور

ثبت کسب و کار در نشان

برای افزودن کسب و کارتان به نقشه نشان، جستجو و سایر سرویس های وابسته به نشان، کافیست اگر این کسب و کار روی نقشه وجود ندارد، آن را از طریق فرایند «افزودن مکان جدید به نشان» اضافه کنید و سپس درخواست مدیریت آن را به نشان ارسال کنید. یا در صورت وجود آن روی نقشه نشان، فقط فرایند «درخواست مدیریت کسب و کار» را انجام دهید.

 

ثبت کسب و کار در بلد

اگر کسب‌و‌کار شما قبلاً در بلد ثبت شده است، می‌توانید با تأیید مالکیت وارد پنل خود شوید. یا به ثبت محل کسب و کار خود اقدام کنید.

ثبت کسب و کار در ویز

نقشه ویز (Waze) یک برنامه ترافیکی و ناوبری است که توانسته موفقیت بسیار زیادی را از سال انتشار خود کسب کند طوری که تا به امروز این برنامه در گوگل پلی بالغ بر ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است. شما در آن میتوانید مکان ها را پیدا کنید، از وضعیت ترافیک با خبر شوید یا حتی مکان و کسب و کار خود را هم در آن قرار دهید.

ثبت کسب و کار در نقشه گوگل

گوگل مپ به عنوان یکی از ابزارهای پرکاربرد و رایگان گوگل این امکان را برای کاربران فراهم آورده است تا علاوه بر مسیریابی و یافتن موقعیت های مکانی مختلف، با ثبت مکان در گوگل مپ بتوانند اطلاعات کسب وکار خود را به آسانی با مشتریان به اشتراک بگذارند.

 

ثبت کسب و کار در اسنپ

با توجه به گستردگی استفاده از تاکسی اینترنتی اسنپ در ایران حتما برای شما هم مهم هست که مخاطبین شما با سهولت بیشتری موقع گرفتن تاکسی شما رو روی نقشه ببینند. محل کسب و کار خودتان را به نقشه ای که اپلیکیشن اسنپ بر مبنای آن کار میکند اضافه کنید،

ثبت کسب و کار خانگی

شاید تاکنون به فکر گسترش کسب و کارخانگی خود افتاده باشید. با ثبت برند مشاغل خانگی می توانید به هدف خود دست یابید و مزایای زیادی به دست آورید.

ثبت کسب و کار در بایا

فروشگاه اینترنتی بایا سایتی برای خرید آنلاین محصولات خوراکی، لوازم خانه، آشپزخانه و محل کار، ابزار و تجهیزات کارخانه، کالای دیجیتال و لباس می باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *